scouts RGB

Junior Scouts (10-12 jaar)

Leden van Scouting die 10 tot 12 jaar oud zijn heten Junior Scouts. Ze houden van een flinke dosis actie, avontuur en plezier, zomerkamp en het ontdekken van de wereld om zich heen. Het thema dat bij Junior Scouts centraal staat is dan ook ‘uitdaging en plezier’. Junior Scouts leren samenwerken en ondernemen met elkaar allerlei leuke Scoutingactiviteiten.

Leiding                          Marco van Oort, Nathan Visser, Thirza den Besten, Pepijn van Dalen, Lylika Jonkman & Bram Burggraaff

Opkomsttijden            elke zaterdag van 15:00 – 17:00 uur

Contributie                  € 19,- per maand*

Bekijk ons programma button ons programma