Onze bestuursleden

Vereniging

Het verenigingsbestuur, ofwel het groepsbestuur is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen de groep: de kwaliteit van het spel, een clubhuis, voldoende leiding en een financieel gezonde vereniging. Zij zijn bereikbaar via het e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het groepsbestuur bestaat uit:

Algemene bestuursleden

Bernadine Brouwer
Martijn Veenvliet

Stichtingsbestuur – Scouting Elst

Stichting

Het stichtingsbestuur is verantwoordelijk voor het gebouw. Het gebouwbeheer zorgt voor gebouwonderhoud en de eventuele verhuur van het gebouw. De materiaalmeester zorgt dat er genoeg (spel-/pionier-/kampeer-) materiaal is om opkomsten en kampen te kunnen draaien.

Het stichtingsbestuur bestaat uit:

Secretaris VACATURE  VACATURE
Algemene bestuursleden