scouts RGB

Scouts (12-15 jaar)

De scouts van 12 tot en met 15 jaar heten 'Scouts'. Scouts zijn niet meer bezig met het spelen in thema. Bij de Scouts ligt de focus op het bewust ontwikkelen van hun Scoutingkennis en -vaardigheden. De verschillende activiteitengebieden (verzamelingen van activiteiten die qua onderwerp bij elkaar horen) zorgen ervoor dat er veel variatie in het programma zit en kinderen elke week iets anders doen.

Leiding                          Mark den Besten, Iris Verlouw, Justin Biesheuvel & Dylan Westrup

Opkomsttijden            elke zaterdag van 14:30 – 16:30 uur

Contributie                  € 20,- per maand*

Bekijk ons programma button ons programma

Naast samenwerking en elkaar helpen als er problemen zijn, is het ook belangrijk dat Scouts (een deel van) een opkomst leren organiseren. Deze groep Scouts wordt op deze manier relatief zelfstandig en de Scouts worden voorbereid op de volgende leeftijdsgroep, de Explorers, waarin ze zelf activiteiten gaan organiseren. Zo blijven Scouts zich steeds verder ontwikkelen, dit heet bij Scouting de 'doorlopende leerlijn'.

WhatsApp Image 2023 04 25 at 10.13.531

Voor alle vragen over de Scouts, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ons clubgebouw vindt je hier

* De contributie is een all-in contributie, dat betekent dat er dus niets extra bijbetaald hoeft te worden voor activiteiten, kampen of dagjes uit. Het uniform (blouse, das, dasring en badges), dat zo kenmerkend is voor Scouting, zit niet bij deze prijs inbegrepen.