Wat is Scouting?

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Als je lid bent ga je naar de wekelijkse opkomsten, kun je mee op kamp en deelnemen aan allerlei lokale, landelijke of internationale evenementen. Onze leden maken niet alleen vrienden voor het leven, maar groeien in hun persoonlijke ontwikkeling. Scoutingactiviteiten zijn veel buiten in de natuur. Andere activiteiten staan in het teken van iets goeds doen voor de samenleving. Scouting draagt graag bij aan een betere wereld.

Via deze website houden we je op de hoogte van alles wat er binnen onze Scoutinggroep gebeurt. Natuurlijk vind je hier ook alles over Scouting in het algemeen, de groep, hoe je een keertje kunt komen kijken en jeugdlid of vrijwilliger kunt worden.